Homecoming
De geest van een tiener vraagt Melinda zijn biologische moeder te zoeken. Als Melinda zijn adoptiemoeder om meer informatie vraagt, hoort ze dat zijn echte moeder haar zoon nooit heeft willen kennen. Als ze de biologische moeder heeft gevonden, moet Melinda proberen een bevestiging te krijgen van haar liefde voor haar zoon, zodat hij de oversteek kan maken.