Revenge of the Nerds II: Nerds in Paradise
De leden van sociëteit Lambda Lambda Lambda worden tijdens een conventie van studentenverenigingen in Fort Lauderdale, Florida, weer belachelijk gemaakt door de leden van sociëteit Alpha Beta.
In dit vervolg op Revenge of the Nerds gaan de nerds van studentenvereniging Lambda Lambda Lambda naar Fort Lauderdale voor een nationale conferentie voor studentenverenigingen. Daar moeten ze de domme spierbundels van de rivaliserende sociëteit, de Alphas, opnieuw te slim af zijn. Bovendien proberen de nerds er ook meteen hun charmante conversationele vaardigheden met mooie meisjes aan te scherpen. Iedereen van de vorige film is er weer bij: Louis (Robert Carradine), Booger (Curtis Armstrong), Lamar (Larry B. Scott), Poindexter (Timothy Busfield) en Gilbert (Anthony Edwards).