Robin Hood: Men in Tights
Robin van Loxley probeert te voorkomen dat de gierige prins John en de boosaardige sheriff Rottingham de macht overnemen van de afwezige koning Richard. Hij stapt met Marian van Bagelle in het huwelijksbootje.
Cary Elwes speelt Robin Hood, de knappe vrijbuiter die met zijn vrolijke mannen en de maagd Marion opkomt voor de onderdrukten. Ze zijn allemaal samengekomen in het bos van Sherwood om ten strijde te trekken tegen de superneurotische prins John, de behoorlijk slechte sheriff van Rottingham en de gestoorde heks Latrine.