Rodgers & Hammerstein's Cinderella
Een prins, een pompoen, een glazen muiltje... Het beroemde sprookje is terug, in een zeer moderne vorm en met een sterrencast, onder wie de weergaloze Whitney Houston en Whoopi Goldberg. Popsensatie Brandy schittert als de beeldschone Assepoester, die wordt getormenteerd door haar boze stiefmoeder en verwende stiefzusters. Assepoesters droom om naar het bal te gaan en met de prins te dansen komt uit als de goede fee haar leert dat door een positieve inslag 'elke dag onmogelijke dingen gebeuren'!