Rouge Shark?
In oktober 2018 werden de afgelegen eilanden van de Whitsunday in Australië opgeschrikt door een reeks haaienaanvallen. Alle slachtoffers werden aangevallen in hetzelfde kleine stukje oceaan, niet groter dan vier voetbalvelden. Was er een malafide seriemoordenaar op de vlucht? Of was er iets nieuws dat haaien en mensen in conflict bracht?