Ruthless People
De verachtelijke miljonair Sam Stone (Danny DeVito) is meedogenloos. Hoe meedogenloos? Wanneer zijn schreeuwerige vrouw Barbara (Bette Midler) wordt ontvoerd door een paar onhandige kidnappers (Judge Reinhold en Helen Slater), huilt Sam tranen van geluk... en weigert het losgeld te betalen. Wanneer de ontvoerders haar dreigen te vermoorden, komt Sam onmiddellijk in actie: hij gaat feestvieren.