Sara en Marti: De film
Sara gaat op reis naar Sicilië met de broers Catalano. Hun bestemming is Modica, waar de moeder van Sara en Marti haar zomervakanties doorbracht. Sara ontmoet Saro (Antonio Nicotra) en ze worden goede vrienden. Hij is vriendelijk en behulpzaam, maar de andere tieners denken slecht over hem. Sara helpt Saro om het onrecht te overwinnen wat hij ondervonden heeft door een openluchtconcert te organiseren met Marti, die naar zijn zus in Sicilië is gekomen, en de youtuber Leonardo Decarli.