Het geheim van Loch Ness
Drain the Oceans lost een van 's werelds grootste mysteries op: de identiteit van het monster van Loch Ness. Door vergelijkingen met het Baikalmeer in Russisch Siberië, het diepste meer op aarde, samen met hoogwaardige scantechnologie en sonaropnames, duiken we diep in het beroemde Schotse meer. Onder het wateroppervlak wordt veel meer onthuld dan een monster.