Shadow Conspiracy
Bobby Bishop is een belangrijke presidentieel adviseur die ontdekt dat hij het doelwit is van een genadeloze huurmoordenaar. Plotseling moet Bishop vluchten voor zijn leven en kan hij nog maar twee mensen vertrouwen: een oude mentor en een ex-vriendin.
De populaire actiefilmster Charlie Sheen schittert in deze explosieve thriller over een verschrikkelijk complot binnen de Amerikaanse overheid en de enige man die het kan tegenhouden. Sheen speelt Bobby Bishop, een belangrijke presidentieel adviseur die ontdekt dat hij het doelwit is van een genadeloze huurmoordenaar. Plotseling moet Bishop vluchten voor zijn leven en kan hij nog maar twee mensen vertrouwen: zijn oude mentor Jake Conrad (Donald Sutherland) en zijn ex-vriendin, onderzoeksjournalist Amanda Givens (Linda Hamilton). Geniet van ongelooflijke spanning terwijl Bishop in een race tegen de klok probeert zichzelf te redden en een einde te maken aan de Shadow Conspiracy, voor de regering ten val gebracht wordt.