Shanghai Knights
Als Chon Wang hoort dat zijn vader, met wie hij geen contact meer had, in Sjanghai is vermoord, laat hij zijn eerzame leventje als de sheriff van Carson City in een stofwolk achter zich en slaat de handen weer ineen met zijn praatgrage sidekick Roy O’Bannon. Samen gaan ze naar Londen, op een gewaagde missie die draait om eer en wraak.
Jackie Chan en Owen Wilson springen weer in het zadel voor Shanghai Knights, het hilarische vervolg op de succesvolle actiecomedy Shanghai Noon. Als Chon Wang (Chan) hoort dat zijn vader, met wie hij geen contact meer had, in Sjanghai is vermoord, laat hij zijn eerzame leventje als de sheriff van Carson City in een stofwolk achter zich en slaat de handen weer ineen met zijn praatgrage sidekick, Roy O’ Bannon (Wilson). Samen gaan ze naar Londen, op een gewaagde missie die draait om eer en wraak. Hilarische escapades en ijzingwekkende avonturen volgen, als onze helden midden in een complot belanden om de koninklijke familie uit de weg te ruimen. Kijk mee als Chon het victoriaanse Engeland een pak slaag geeft terwijl hij probeert de dood van zijn vader te wreken en de verliefde Roy bij zijn zus uit de buurt te houden.