Shanghai Noon
De klassieke western gaat op de schop als een keizerlijke gardist naar het Wilde Westen reist om een ontvoerde prinses te redden. Hij en een treinrover verenigen hun krachten en het merkwaardige duo gaat de strijd aan met een Chinese verrader en zijn corrupte baas.
Twee culturen botsen als Oost en West elkaar ontmoeten in Shanghai Noon, een wild, hilarisch actieavontuur vol stunts. Met waaghals Jackie Chan, Owen Wilson en Lucy Liu. Chan speelt de Chinese keizerlijke gardist Chon Wang (uitgesproken als John Wayne) die bliksemsnel naar het Wilde Westen reist om de mooie ontvoerde prinses Pei Pei (Liu) te redden. Als hij de relaxte cowboy-bandiet Roy O'Bannon (Wilson) ontmoet – een heerlijk slechte combinatie in het ruige Wilde Westen – worden de twee geconfronteerd met de gevangenis, knokpartijen, bordelen en de slechtste slechteriken aan deze kant van de Grote Muur.