Shine
Shine gaat over de kracht van broederschap, liefde en vergiffenis. Het gaat over dans, het leven, trots, bezieling en nooit vergeten waar je vandaan komt. Ralphi Matas (Jorge Burgos) gaat terug naar El Barrio in New York, waar hij vandaan komt, zijn thuis. Een thuis dat hij heeft achtergelaten toen zijn vader, de beroemde salsamuzikant Ramon Matas (David Zayas), overleed bij een brand.