Shining Through
Michael Douglas en Melanie Griffith spelen de hoofdrol in deze romantische spionagethriller. Tegen de achtergrond van de Tweede Wereldoorlog wordt een secretaresse uit Queens omgetoverd tot een spion voor de overheid. Nadat ze heeft ontdekt dat haar baas in het advocatenkantoor - tevens haar minnaar - eigenlijk een geheim agent is, overtuigt zij hem om haar undercover te laten gaan. Met de hulp van een collega-spion dringt ze binnen in het Berlijnse huis van een hooggeplaatste vijandelijke functionaris, en brengt ze haar missie vlotjes tot een goed einde.