Van M. Night Shyamalan komt het verhaal over de familie Hess, die op een ochtend een grote graancirkel op hun land ontdekken. Graham Hess en zijn gezin wordt verteld dat buitenaardse wezens verantwoordelijk zijn voor het teken op hun veld.
Van schrijver/regisseur M. Night Shyamalan komt het verhaal over de familie Hess in Bucks County, Pennsylvania, die op een ochtend wakker worden en een grote graancirkel op hun land ontdekken. Graham Hess (Mel Gibson) en zijn gezin wordt verteld dat buitenaardse wezens verantwoordelijk zijn voor het teken op hun veld. Met groeiend afgrijzen zien ze op het nieuws dat er steeds meer graancirkels op de hele wereld verschijnen. Signs is het aangrijpende verhaal over een familie op een boerderij in de angstaanjagende laatste momenten van hun leven als de aarde wordt veroverd.