Simon Birch
Simon Birch is de kleinste jongen van het dorp, maar weet diep vanbinnen dat hij tot grootse dingen in staat is. Hij gaat op zoek naar zijn doel in het leven, maar vindt niks dan problemen.
Een hartverwarmende film die overal lovende kritieken oogstte, mede door zijn geweldige cast, waaronder Ashley Judd en Oliver Platt. Ook al is Simon Birch de kleinste jongen van het dorp, hij weet diep vanbinnen dat hij tot grootse dingen in staat is. Hij gaat op zoek naar zijn doel in het leven, maar vindt echter niks dan problemen. Ondertussen gaat Simons beste vriend Joe op zoek naar de identiteit van zijn vader, een geheim dat Joe's beeldschone moeder (Judd) altijd verborgen heeft gehouden. Onderga deze hartverwarmende en inspirerende film aan de hand van de soms hilarische, soms tragische levens van Simon en Joe en hun eeuwige vriendschap.