Someone Like You
Wanneer de relatie van een succesvolle televisieproducente mislukt, probeert ze romantiek te begrijpen door als sekscolumniste te gaan werken. Dit veroorzaakt de nodige sensatie.
Na te zijn verleid en vervolgens gedumpt door een knappe vrouwenversierder, begint een talkshow-televisieproducente onder een pseudoniem een populaire tijdschriftrubriek waarin het seksuele gedrag van mannen wordt vergeleken met dat van dieren. De rubriek wordt al snel zeer populair onder vrouwelijke lezers, totdat ze weer verliefd wordt en zich realiseert dat haar theorieën niet kloppen.