Speed Demon
Als Melinda's auto het op raadselachtige wijze begeeft op een verlaten weg, komt ze oog in oog te staan met een boze geest die haar zegt dat 'iemand zal sterven'. Melinda probeert de betekenis te achterhalen van een mysterieuze code die verbonden is aan een geheime vereniging voor dragraces. Als ze ontdekt dat Delia's zoon Ned bij de groep betrokken kan zijn, volgt ze hem naar hun geheime locatie en onthult ze de waarheid over een vergeldingsrace.