Soul Food
In deze hartverwarmende komedie is het zondagse diner bij moeder Joe een 40 jaar oude traditie waarbij het water je in de mond loopt, maar wanneer de matriarch in het ziekenhuis wordt opgenomen, raken de drie dochters verwikkeld in rivaliteiten en argumenten die de traditie kunnen ruïneren – en de familie ook.
Het zondagse diner bij Mothers Joe's is een verrukkelijke, 40-jarige traditie. Gezien door de ogen van haar kleinzoon Ahmad staan liefde en lachen altijd op het menu, ondanks de gebruikelijke rivaliteit tussen zijn moeder Maxine en haar zussen Teri en Bird. Maar als het serieuze gekibbel de familie uit elkaar begint te drijven, houden de goede tijden plotseling op. Nu is het aan Ahmad om iedereen weer bij elkaar te brengen en hun de ware betekenis van soul food te leren.