Sound Of My Voice
Een journalist doet samen met zijn vriendin onderzoek naar een sekteleider die beweert dat ze uit de toekomst komt. Ongewild raken ze steeds meer bij de sekte betrokken.
Een producent (Christopher Denham) doet samen met zijn vriendin (Nicole Vicius) onderzoek naar een knappe sekteleider (Brit Marling) die beweert dat ze uit de toekomst komt. Tijdens hun missie om haar te ontmaskeren, komen ze steeds meer in gevaar. Een spannende thriller van schrijver/actrice Marling en regisseur Zal Batmanglij.