Spanish Movie
Een flinke portie humor met een dikke knipoog naar de meest recente Spaanse cinema, een artistieke cast die sterk aan komedie gerelateerd is en een grote hoeveelheid verrassingen zijn de ingrediënten van Spanish Movie, een knotsgekke komedie.