Hope Springs
Wanneer kunstenaar Colin erachter komt dat de liefde van zijn leven, verloofde Vera, met een andere man trouwt, vlucht hij naar Amerika en het stille dorpje Hope in New England om zich in zijn kunst te begraven en zijn gekwelde psyche te kalmeren.
Hope Springs is een heerlijke romantische comedy met Colin Firth, Heather Graham en Minnie Driver. Wanneer kunstenaar Colin ontdekt dat de liefde van zijn leven, zijn sexy, geraffineerde verloofde Vera (Driver), met een andere man trouwt, vlucht hij naar Amerika naar het stille dorpje Hope in New England om zich in zijn kunst te begraven en zijn gekwelde psyche te kalmeren. Al snel vindt hij meer dan een schouder om op uit te huilen als hij Mandy ontmoet, een prachtige vrije geest die zijn hart verovert – tot Vera plotseling opduikt met de verrassing van Colins leven. Hope Springs is een heerlijke comedy over het vinden van geluk wanneer je dat totaal niet verwacht.