Stargirl
Leo Borlock (Graham Verchere) is een gemiddelde leerling op Mica High School. Hij haalt redelijke cijfers, is lid van de muziekkapel op school en overleeft door niet op te vallen. Maar dat alles verandert als hij kennismaakt met Stargirl Caraway (Grace VanderWaal), een zelfverzekerde en kleurrijke nieuwe leerling die graag ukelele speelt en zich onderscheidt van de grijze massa. Ze is aardig, vindt magie in het alledaagse en weet anderen te raken met de simpelste gebaren. Haar excentriciteit en aanstekelijke persoonlijkheid charmeren Leo en zijn medeleerlingen. En al snel stijgt haar populariteit van ongezien en uitgelachen naar geaccepteerd en geprezen, om vervolgens weer terug te vallen. Daardoor komt Leo terecht in een emotionele achtbaan. 'Stargirl' is een eerbetoon aan zelfstandigheid, zachtaardigheid en de kracht van de menselijke geest. De film is geregisseerd door Julia Hart, het script is van Julia Hart & Jordan Horowitz, gebaseerd op de roman van Jerry Spinelli. Hoofdrolspelers zijn de debuterende singer/ songwriter Grace VanderWaal, Graham Verchere, Karan Brar, Maximiliano Hernandez, Darby Stanchfield en Giancarlo Espositi. 'Stargirl' is geproduceerd door Ellen Goldsmith-Vein, Lee Stollman, en Kristin Hahn, met Jordan Horowitz, Jim Powers, Jerry Spinelli, Eddie Gamarra, Catherine Hardwicke en Jonathan Levin als uitvoerend producenten.