Stoker
Na de tragische dood van haar vader op haar 18e verjaardag, ontmoet India Stoker (Wasikowska) haar charismatische oom Charlie (Goode), van wie ze niet wist dat hij bestond. Wanneer Charlie intrekt bij India en haar labiele moeder (Kidman), worden beiden aangetrokken tot zijn charmante en kalmerende houding, maar het wordt snel duidelijk dat Charlies komst geen toeval was en dat de schokkende geheimen uit zijn verleden invloed zouden kunnen hebben op India’s toekomst… of die zelfs compleet kunnen vernietigen.