Sultan and the Rock Star
Een populaire popster ontsnapt aan zijn fans en verplichtingen door zich te verschuilen op wat een paradijselijk eiland lijkt te zijn. Als hij aankomt, sluit hij vriendschap met een tamme tijger die zich in de jungle ophoudt. Maar dan komt hij erachter dat de wrede eigenaar van het eiland er een sport van maakt om op het dier te jagen. Zal hij alles op het spel zetten om dit vriendelijke dier te redden?