Super Troopers 2
Wanneer er een grensgeschil ontstaat tussen de VS en Canada, worden Super Troopers Mac, Thorny, Foster, Rabbit en Farva ingezet om een nieuw Highway Patrol-station op te zetten in het betwiste gebied.
Het favoriete handhavingsteam is terug op veler verzoek met de opvolger van de cult-komedieklassieker Super Troopers. Wanneer er een grensgeschil ontstaat tussen de VS en Canada, worden Super Troopers Mac, Thorny, Foster, Rabbit en Farva ingezet om een nieuw Highway Patrol-station op te zetten in het betwiste gebied. Onconventioneel politiewerk volgt, en het resultaat is Super Troopers 2.