Sur la piste du Marsupilami
Journalist Dan Geraldo vertrekt naar Palombia voor een primeur, maar hij had nooit kunnen bedenken dat hij daar zo'n ongelooflijke ontdekking zou doen. Samen met zijn slimme gids Pablito valt hij van de ene in de andere verrassing. Dankzij het spannende avontuur dat ze samen beleven, kan hij de wereld spectaculair nieuws brengen: het ondeugende mythische wezen, de Marsupilami, bestaat echt!