Swiss Family Robinson
Nadat ze door een zware storm schipbreuk hebben geleden, werkt de familie Robinson samen om een thuis te maken op een onbewoond eiland. Maar de grootste uitdaging staat voor hun wanneer een groep van piraten dreigen hun thuis te vernietigen.
Dit heldenverhaal vertelt de moedige daden van de familie Robinson nadat ze schipbreuk hebben geleden op een onbewoond eiland. Door teamwerk en vindingrijkheid, overkomen ze handig de obstakels van de natuur en veranderen hun nieuwe thuis in een beschaafde gemeenschap. Maar de grootste uitdaging komt wanneer piraten dreigen het paradijs van de Robinsons te vernietigen.