Table 19
Nadat Eloise (Anna Kendrick) is vervangen als bruidsmeisje, besluit ze toch naar de bruiloft van haar vriendin te gaan. Ze raakt al snel bevriend met de buitenbeentjes aan de gevreesde tafel 19.
Eloise (Anna Kendrick) is verlost van haar taak als bruidsmeisje nadat ze door de getuige is gedumpt, maar besluit om toch naar de bruiloft van haar oudste vriendin te gaan, waar ze achter in de balzaal tussen een groep buitenbeentjes belandt. Terwijl geheimen worden onthuld, raakt Eloise bevriend met haar nieuwe tafelgenoten en ontdekt ze dat vriendschappen - en zelfs romantiek - in de meest onwaarschijnlijke situaties kunnen ontstaan.