Taking Care of Business
Levens worden op zijn kop gezet als een zakenman zijn meest waardevolle bezit kwijtraakt aan een gedetineerde. Als de twee excentrieke tegenpolen elkaar uiteindelijk ontmoeten, zorgt dit voor een komisch conflict dat je niet snel zult vergeten.