Taxi
Queen Latifah is de snelste taxichauffeur van New York, wiens opgevoerde auto en vaardigheden achter het stuur een overijverige undercoveragent (Jimmy Fallon) helpen om een bende vrouwelijke bankovervallers te achtervolgen.
Belle Williams (Queen Latifah) is een snelheidsduivel. Ze knalt door de straten van New York in haar listige taxi en verdient een reputatie als de snelste taxichauffeur van New York. Een taxi besturen is slechts een pitstop voor haar echte droom: Belle wil raceautokampioene worden. Ze is goed op weg, tot ze wordt tegengehouden door de overijverige agent Andy Washburn (Jimmy Fallon), wiens undercovervaardigheden alleen geëvenaard worden door zijn totale onbeholpenheid achter het stuur. Washburn, die op het strafbankje in zijn politiedistrict zit, zit een bende mooie Braziliaanse bankovervallers op de hielen, geleid door Vanessa (Gisele Bündchen). Om de boeven te pakken te krijgen, overtuigt Washburn, die geen rijbewijs heeft, Belle ervan om samen te werken en Vanessa en haar team te achtervolgen. Belle mag zo hard mogelijk rijden en elke wet overtreden. De autoluwe politieagent en snelheidsduivel, onwaarschijnlijke partners van New York, beginnen aan een supersnel kat-en-muisspel met de overvallers.