Terminal Velocity
Een skydive-instructeur en waaghals valt als een blok voor een sexy, mysterieuze schoonheid die les van hem wil – en dan schijnbaar haar dood tegemoet valt tijdens een parachutesprong.
Charlie Sheen biedt spanning en sensatie in dit hoogvliegende actie-avontuur. Sheen speelt Ditch Brodie, een skydive-instructeur en waaghals die als een blok valt voor een sexy, mysterieuze schoonheid die les van hem wil – en dan schijnbaar haar dood tegemoet valt tijdens een parachutesprong. Plotseling komt Sheen in een nachtmerrie van intrige en bedrog terecht, verwikkeld in een dodelijk kat-en-muisspel met de Russische maffia. Terminal Velocity biedt avontuur in het allerhoogste tempo, met bloedstollende spanning en sensationele skydives.