The Air Up There
Een basketbalcoach gaat naar Afrika om een nieuwe sterspeler te werven. Na aankomst blijkt hij het niet makkelijk te vinden om zich aan te passen aan een nieuwe cultuur.
Jimmy Dolan, een basketbalcoach bij een college, wil een nieuwe sterspeler vinden voor zijn team, omdat hij gelooft dat dat hem een promotie tot schoolhoofd zal opleveren. Hij ziet een video van Saleh, een basketbal-wonderkind, en reist af naar Afrika om hem te rekruteren. Na aankomst blijkt hij het niet makkelijk te vinden om zich aan te passen aan een nieuwe cultuur. Dolan en Saleh leren veel van elkaar over het leven, en stappen dan het veld op voor hun allerlaatste wedstrijd, waarbij alles op het spel staat.