The Artist
Hollywood, 1927. George Valentin leidt een gezegend leven als filmster voor stomme films, tot de gesproken film de bioscopen bereikt. Het publiek vergeet hem en hij verliest zichzelf in alcohol en armoede. Peppy Miller is een jonge figurante en haar carrière maakt een vliegende start. In deze film zien we hoe het lot van beide acteurs met elkaar verweven is.