The Beverly Hillbillies
Een boerenfamilie wordt rijk door de olie en verhuist naar Beverly Hills. Daar proberen ze een rustig leven te leiden tussen de geldwolven en oplichters.
Jim Varney, Cloris Leachman, Lily Tomlin en Dabney Coleman spelen de hoofdrollen in deze hilarische film over een familie Amerikaanse boerenkinkels die miljonair zijn geworden. We zien dolkomische bijrollen van Dolly Parton, Buddy Ebsen en Zsa Zsa Gabor. Jed Clampett, een kersverse oliebaron, laat oma en de rest van de familie vanuit de heuvels van Ozark overkomen naar Beverly Hills. De Clampetts zijn misschien niet erg verfijnd, maar ze werken hard, zijn fatsoenlijk en hebben vertrouwen in de mensheid. De familie wordt dus hartelijk welkom geheten door oplichters, geldwolven en iedereen die omhoog wil klimmen op de sociale ladder. Zelfs hun financieel adviseurs, Mrs Hathaway en Mr Drysdale, vinden het moeilijk om ervoor zorgen dat het geld van de Clampetts niet zomaar verdwijnt.