The Clearing
Een rijke man wordt ontvoerd door een geheimzinnig iemand. Als er meer details bekend worden over de ontvoering, wordt zijn deftige vrouw ondervraagd.
Wayne en Eileen Hayes (Robert Redford, Helen Mirren) lijken de Amerikaanse droom te leven, totdat Wayne op klaarlichte dag wordt ontvoerd vanaf hun vredige landgoed in Pittsburgh. Ineens ligt het lot van de man, die trots is op zijn slimme onderhandelkunsten, in de handen van een ontvoerder (Willem Dafoe) die niks te verliezen heeft, maar wel heel veel kan winnen.