De cover-up
Wanneer Fritz op vakantie gaat en Duncan de leiding geeft, veroorzaakt het onderhoudsteam een stroomstoring en dat leidt tot een onderzoek.
Fritz gaat op vakantie en Duncan wordt zomaar gekozen om de leiding over te nemen. Hij ziet het als zijn taak om Tylor dwars te zitten. Het duurt daarom niet lang voordat Tylor en Duncan met elkaar overhoop liggen en dit veroorzaakt niet alleen een schreeuwpartij maar ook een stroomstoring voor de hele stad. Een nuchtere inspecteur wordt erbij gehaald om het te onderzoeken. Duncan en de anderen zijn bang om hun baan te verliezen dus het onderhoudsteam werkt samen in een cover-up van hun acties. Uiteindelijk keert Fritz terug en de inspecteur sluit zijn onderzoek maar de cover-up wordt ontdekt door Mike en Sulley. Tylor heeft medelijden met Duncan dus wijst zichzelf als de schuldige aan om te voorkomen dat Duncan wordt ontslagen. Maar Fritz ontslaat niemand en dat leidt tot een hechtere band tussen de twee rivalen.