The Disney Family Singalong
Ryan Seacrest presenteert een nationale meezingavond met beroemdheden en hun gezinnen, die hun favoriete Disneyliedjes zingen vanuit hun huis. De teksten worden weergegeven zodat kijkers kunnen meezingen.