Disney Family Singalong
Ryan Seacrest presenteert een nationale meezingavond met beroemdheden en hun gezinnen, die hun favoriete Disneyliedjes zingen vanuit hun huis. De teksten worden weergegeven zodat kijkers kunnen meezingen.