The Fury
Wanneer een overheidsagent zijn helderziende zoon ontvoert, schakelt een vader de hulp van een telekinetische tiener in om zijn zoon op te sporen.
In deze bloedstollende horror-thriller van Brian DePalma wordt er een ingewikkeld psychologisch spel in gang gezet wanneer de zoon (Andrew Stevens) van een overheidsagent (Kirk Douglas) ontvoerd wordt vanwege zijn psychokinetische gaven. In zijn wanhoop om zijn zoon terug te vinden, huurt de vader een meisje (Amy Irving) in met vergelijkbare paranormale krachten. Ze onthult al snel dat zijn zoon gevangengenomen is door een geheim Amerikaans agentschap, dat hij wordt gebruikt voor gevaarlijke experimenten, en dat het plan is om hem te vermoorden.