The Game Plan
Een wereldberoemde atleet, met een ego dat groter is dan een footballveld, bereidt zich voor op de wedstrijd om het kampioenschap. Dan duikt zijn achtjarige dochter, van wie hij niet wist dat ze bestond, op in zijn niet bepaald kindvriendelijke appartement.