The Giant Robber Crab
In het afgelegen gebied van Kersteiland zijn krabben de hoeders geworden van een weelderig regenwoud. De kokoskrab is een onhandelbare koning met een spanwijdte van een meter en klauwen die een kokosnoot kunnen openen. Terwijl we het leven van de kokoskrab bekijken, ontdekken we dat krabben veel meer zijn dan enge kruipers.