The Gods Must Be Crazy
Als er een Coca-Cola-flesje uit een vliegtuig gegooid wordt, zorgt dit voor onenigheid tussen een normaal gesproken vreedzame stam bosjesmannen in Afrika, die geloven dat het afkomstig is van de goden.