The Good Son
Het kwaad slaat onverwachts toe in dit spannende drama. Macaulay Culkin schittert als Henry, een engelachtig uitziende jongen die liefdevol en loyaal lijkt aan zijn ouders, zus en vrienden.
Het kwaad slaat onverwachts toe in dit aangrijpende, spannende drama. Macaulay Culkin schittert als Henry, een engelachtig uitziende jongen die liefdevol en loyaal lijkt aan zijn ouders, zus en vrienden. Alleen zijn neef Mark (Elijah Wood) ziet wat er schuilgaat achter Henry's glimlach: geheime gedachten en een voorliefde voor dodelijke spelletjes. Wanneer Mark Henry's familie probeert te waarschuwen, geloven ze hem niet, waardoor de doodsbange jongen alleen tegen zijn jaloerse, dreigende neef moet strijden.