The Island at the Top of the World
Een Amerikaanse archeoloog voegt zich bij een rijke Engelse zakenman, een excentrieke Franse uitvinder en een Eskimo jager voor een ontzagwekkende zoektocht naar een vermiste zoon. Wat ze ontdekken is een door de tijd vergeten wereld in deze fantasievolle avonturenfilm, in de beste traditie van Jules Verne en H.G. Wells, vol met romantiek en humor!