The Marrying Man
Miljonair en playboy Charley Pearl heeft het allemaal en hij staat op het punt te trouwen met de dochter van de machtigste man in Hollywood. Maar dan ontmoet hij de zwoele loungezangeres Vicki Anderson in Las Vegas en het is lust op het eerste gezicht.
Miljonair en playboy Charley Pearl heeft het allemaal. Charme, looks, stijl en hij staat op het punt te trouwen met de dochter van de machtigste man van Hollywood. Maar dan gebeurt er iets grappigs op weg naar het altaar. Hij ontmoet de zwoele loungezangeres Vicki Anderson in Las Vegas en het is lust op het eerste gezicht. Charley ontdekt op een harde manier dat zijn aantrekkingskracht tot Vicki hem keer op keer in de problemen zal brengen.