The Newton Boys
Het waargebeurde verhaal van de meest succesvolle bankrovers van Amerika. Tussen 1919 en 1924 beroofden de Newton Boys door heel Amerika meer dan 80 banken en ze sloten hun carrière af met de grootste treinroof uit de Amerikaanse geschiedenis.