The Prestige
Alfred en Robert zijn twee rivaliserende goochelaars in het Londen van de 19e eeuw. Wanneer Alfred de ultieme goocheltruc uitvoert, probeert Rupert wanhopig het geheim achter de truc te ontdekken. Maar dan begint hij te vermoeden dat het helemaal geen truc is.