The Puppet Masters
Donald Sutherland leidt een team topagenten van de overheid die een bloedstollende ontdekking doen: er zijn buitenaardse wezens geland die al snel de macht over de inwoners van een dorp in het Midden-Westen van de VS overnemen en hun lichamen besturen als poppen. Terwijl de wezens zich vermenigvuldigen en verspreiden, en de situatie steeds verder uit de hand loopt, moet het team een manier vinden om de schijnbaar onstuitbare aliens uit te schakelen.