The Real Right Stuff
The Real Right Stuff vertelt het verhaal van Amerika's eerste astronauten eind jaren 50, bekend als de Mercury Seven. Verschillende archiefbeelden van nieuws- en radioberichten die zijn samengevoegd met nog niet eerder gehoorde NASA opnamen, zeldzame en nog niet eerder vertoonde beelden, geven weer hoe het eraan toeging tijdens een van de meest dramatische periodes in de geschiedenis van Amerika.