The Revenant
Leonardo DiCaprio en Tom Hardy spelen in Alejandro G. Iñárritu’s grafische, epische verhaal over overleven en verraad, geïnspireerd op ware gebeurtenissen in de onverkende wildernis van Amerika.
Leonardo DiCaprio speelt de hoofdrol in dit gelauwerde, epische verhaal geïnspireerd op ware gebeurtenissen van schrijver-regisseur Alejandro G. Iñárritu. Op een jachtexpeditie in de Amerikaanse wildernis wordt Hugh Glass (DiCaprio) aangevallen door een beer en voor dood achtergelaten. Ondanks het onvoorstelbare verraad van zijn vertrouweling (Tom Hardy) moet Glass een strenge winter overleven in een poging om te overleven.